Tuesday 28 June 2011

~sesal dulu dpt sesal kmudian apa pon xuley~

hye sume!!!
rini rase nak cite psl seorg jejaka,,,jeng..jengggggg.. :)
blom nih,,blog aku pnoh dgn picca gurl n lelaki yg mahram aku je kn???
aku rase aku perlu buat pnghargaan buat diee,,walau byk sgt dugaan tp die msih byk bkorban n bersabar dgn aku,, tq si dia :)
but this post special for someone yg aku perlu hargai,,,,.
so aku rase tertarik2 n menarik2 utk buat post ni khas buat si dia :)
aku bukn xmo letak dia dlm blog nihhh,,nak sgtt tp sebb rase itu adalh private n takot org kate over aku lebih selesa letak di dlm hati aku nihh..nun di disituuu :)

aku rase aku perlu dedah kan identiti si dia @ mR Heart aku yg sbnr..
walau aku rase ada lagi yg perlu diperbaiki antara ktorg,,myb kami msing2 msih nak knl n kukuh kn rse pcye antara ktorg,,aku hrp sgt apa yg kami dh penah lalui mse mula2 knl dulu akn kmbali semula,,aku rindukan saat2 tuh :)
aku amat berharap supaya kami dpt harungi semua n kekal kn hubungn ni,,sma2  doakan utk kami ok,,aku hrp hubungn ktorg akn pulih mcm dulu,,sbb rse syg tuh mse adeeee..

ok,,teng,,teng,,,!!



eh3!!! salah,,bukan yg ni,,ehehe,over seyy mamat nih tumpng iklan plak,,mne mR heart smunyi nih???


haaaa!!ok,,yg nih tepat skali,,so,,doakan ktorg yg terbaek ok rakan2,,
p/s buat mR heart: "mngkin saya xsempurna,tp bila dgn awk sy rasa segalanya bermakna,,thnx a lot" :)

so sbb dh kantoi,,ok sy letak mR ni kat celah2 org penting dlm hidup ok,,no secreto ag..peace ^_*
dada,,shubidu rakan2... :)

2 comments:

  1. wewetttttttttt dah tayang pakwe siottt.. hahaha
    die dicelah2 org tersayang pulak tuh

    ReplyDelete
  2. ahahaha,,bjn tayang la,,papar je,,hehehe..
    smoge yg ni yg terbaek wokk,, :)

    ReplyDelete

cibox!


ShoutMix chat widget

Followers